Матеріали конференції


ТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМ 2

Дошкільна, початкова та позашкільна освіта: виклики сучасності 

1. Абишева Д.О., Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо_Казахстанской области; Омарова - Дюсекина М.М., КГУ «Якорськая Средняя Школа»; Журавлева О.Н., КГУ «Червонная Средняя Школа» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Роль социального педагога в сопровождении процесса инклюзивного образования.
2. Адамович Г.М., Васильків О.Ю., Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Івано-Франківськ). Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів у процесі роботи з підручниками української мови.
3. Андрющенко О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Рефлексія як складова навчальної діяльності молодшого школяра.
4. Афанасьєва Т.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічний супровід учнів початкової школи, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні.
5 Байєр О. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Сизоненко Г.М., Запорізький обласний будинок дитини «Сонечко» (Україна, м. Запоріжжя). Соціально-емоційний розвиток дитини ранньоговіку у виховному просторі будинку дитини.
6. Батліна Л.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). «Світ дитинства» як програма реалізації Державного стандарту дошкільної освіти в Україні.
7.  Божко І.Г., Комунальний позашкільний навчальний заклад «Центр дитячої та юнацької творчості і туризму» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження інноваційних технологій як засіб розвитку творчої особистості.
8. Варецька О.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя).Від соціально компетентного вчителя початкової школи – до соціально компетентного учня.
9.  Вініченко О.М. Дошкільний навчальний заклад № 182 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Підвищеннярівня педагогічної культури батьків щодо формування здорового способу життя дітей дошкільного віку.
10. Гайдаренко С.А., Криворізька спеціалізована школа № 70 з поглибленим вивченням економіки та права (Україна, м. Кривий Ріг). Економічне навчання й виховання молодших школярів як складова випереджувальної освіти для сталого розвитку.
11.  Глинянюк Н.В., Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Івано-Франківськ). Зіставлення основних ідей гуманістичної психології та теорії навчання івиховання Софії Русової.
12. Голдобіна К.Б., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, науково-методичний центр позашкільної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формування життєвої компетентності молодшого школяра в освітньому середовищі «школа – позашкільний навчальний заклад».
13. Гранд М.А., Центр творчості дітей та юнацтва Олександрівського району (Україна, м Запоріжжя). Науково-методичні засади впровадження ігрових методів навчання.
14.  Греб М.М., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи.
15. Дорошенко З.П. , Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Допроблеми реалізації наступності в математичній освіті дошкільника та молодшогошколяра.
16. Жлуденко Г.В. , Запорізький педагогічний коледж (Україна, м. Запоріжжя). Навчання дітей дошкільного віку: історичний аспект.
17. Здор О.В., Разієвська Ж.В., КЗ «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Василівської районної ради  Запорізької області (Україна, м. Дніпрорудне Запорізької області). Забезпечення наступності в діяльності дошкільногонавчального заладу та початкової школи у просторі  малого міста.
18. Зубова В.А., Центр естетичного виховання Хортицького району Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Ефективна техніка навчання малюванню дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у позашкільному навчальному закладі.
19.  Івченко І.В., КДНЗ №7 «Теремок» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька обл., м. Дніпрорудне). Національно-патріотичневиховання дітей і молоді в полікультурному середовищі: науково-практичнийаспект.
20. Кадирова С.О., Державне підприємство «Український дитячий центр «Молода гвардія» (Україна, м. Одеса). Дебати як метод формування соціальних компетенцій.
21Карабаєва І. І., Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Організація ігорз піском у груповому приміщенні дошкільного навчального закладу.
22. Ковальова О.М., КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» (Україна, смт Веселе, Запорізька область). Особистісно орієнтоване навчання як умова успішного розвитку учнів початкової школи.
23. Корбіна К.В., Станція юних техніків Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Використання проектної технології  як  метод активізації пізнавальної діяльності в гуртку  «Англійськамова в технічному світі».
24Корольова Л.М., Запорізький класичний ліцей (Україна, м. Запоріжжя) Дослідження структури креативних здібностей особистості.
25. Крамаренко А.М., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Науково-методичне забезпечення процесу формування майбутнього еколого орієнтованого вчителя початкової ланки освіти в умовах сталого розвитку суспільства.
26. Крамаренко Д.М., Бердянська багатопрофільна гімназія № 2 (Україна, м. Бердянськ). До питання здоров’язбережувальних  технологій в початковій школі.
27. Кужракаева А.К., Альмагамбетова Л.С., Айгужина Ж.Ж, филиал АО НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО (Республика Казахстан, г.Петропавловск). Приемы организации преемственности между дошкольной организацией и начальной школой.
28. Ліба О.М., Говдош А.В.,  Мукачівський державний університет (Україна, м. Мукачево); Староста В.І., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород). Педагогічна практика в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів.
29. Литвин В.М., Хорлікова О.А., КЗ «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» ВРРЗО (Україна, м. Дніпрорудне). Упровадження гуманної педагогіки в освітній простір початкової школи.
30.  Лосєва О.М., КЗ «Мелітопольська ЗОШ І ступеня № 3» Мелітопольської міської ради (Україна, м. Мелітополь). Стан ранньої іншомовної освіти в деяких країнах Європи.
31.  Масютіна М.Е., Центр дитячо-юнацької творчості ім. Є.М. Руднєвої Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Підготовка та підвищення кваліфікації фахівців позашкільної освіти в умовах модернізації освітньої системи.
32.  Меленець Л.І., Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти. Лекція як засіб створення атмосфери співпраці викладчів зі слухачами курсового підвищення кваліфікації.
33. Мирошниченко О.В., Комунальний позашкільний навчальний заклад «Центр дитячої та юнацької творчості і туризму» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька обл.., Василівський р-н.). Керівник - творча особистість та майстер творчих здібностей вихованців.
34.  Мартинюк Н.В., Олійник А.О., Дошкільний навчальний заклад №27 м. Дніпродзержинськ (Україна, м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровської області) Соціальне партнерство якзасіб впровадження Концепції патріотичного виховання у дошкільному закладі.
35. Михайлова Л.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток у педагогів ДНЗ дивергентного мислення в системі неперервної освіти.
36.  Могілевська В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, науково-методичний центр позашкільної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток позашкільної освіти на регіональному рівні як необхідна умова щодо створення ефективного освітнього простору.
37.  Можаєва Н.А., КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» (Україна, смт Веселе, Запорізька область). Використання здоров’язбережувальних технологій як інноваційний крок в освітньому процесі початкової школи.
38. Никоненко Н.В., Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Шевченко В.Н., громадське об’єднання «ДАСИД» (Україна, м. Дніпропетровськ). Запровадження статевого виховання для молодших школярів із особливими освітніми потребами.
39. Нікулочкіна О.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Шляхи реалізації неперервності освітнього процесу на етапах дошкільної та початкової освіти.
40. Олексенко Д.М., Клуб дитячої та юнацької творчості «Зоряний» виконавчого комітету Бердянської міської ради (Україна, м. Бердянськ). Позашкільна освіта дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: не все так просто.
41. Павлова С.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Технологія моніторингу формування компетентностей молодших школярів.
42. Переверзєва А.М., дошкільний навчальний заклад №219 Запорізької міськради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Технологія інтегральної взаємодії учасників освітнього процесу вдошкільній освіті.
43. Петраш О.Є., Центр естетичного виховання Хортицького району Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Тематичні інформаційно-ігрові програми в гуртках з вивчення іноземних мов у позашкільному навчальному закладі.
44. Петрик О.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Деякі аспекти забезпечення наступності та перспективності розвитку діалогічного мовлення вихованців ДНЗ і учнів початкової школи.
45. Піроженко Т.О. Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Україна, Київ).  Психологічнінадбання періоду вікової кризи 6-7 років як ознаки особистісного зростаннядитини.
46. Піроженко Т.О. Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Україна, Київ). Становлення ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку в сучасному соціокультурному середовищі.
47. Плотнікова О.В., Запорізький навчально-виховний комплекс І ступеня «Світанок» (Україна, м. Запоріжжя) Упровадження інноваційних технологій навчання – умова розвитку закладів освіти.
48. Попова Л.П., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Текст художнього твору як засіб навчання української мови.
49. Погрібняк Н.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя).Твори живопису як ефективний засіб розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку.
50. Проботюк  О.Д., Житомирська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 8 (Україна, м. Житомир). Школа для майбутнього: система розвивального навчання Д.Б.Ельконіна – В.В.Давидова та її вплив на розвиток інтелектуально-пізнавальних і творчих компетентностей особистості дитини у навчально-виховному процесі.
51. Савіч І.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, науково-методичний центр позашкільної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Електронні засоби навчання в роботі керівника гуртка.
52. Семенюк І.Б, Хотинський НВК (Україна, Чернівецька область, м. Хотин); Шепенюк І.М., Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Україна, м. Чернівці). Наступність між дошкільною тапочатковою ланками освіти у питаннях збереження здоров’я дітей.
53. Самсонова О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Інтеріоризація ціннісно-особистісного ставлення  вихователів дошкільних навчальних закладів до якісних самозмін як організаційно-педагогічно умова розвитку професіоналізму.
54.  Семеняко Ю.Б., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Інформатизація дошкільної освіти: сучасний стан, проблеми та перспективи.
55. Семенцова О.М., Курілова О.С., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Психологічні особливості прояву тривожності та страхів у дітей старшого дошкільного віку.
56. Сергєєнко О.О., районний методичний кабінет комунального закладу «Освітньо-аналітичний центр» Запорізької районної ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Шляхи підвищення професійної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів
57. Сидорук А.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Покращення фізичного, психічного та духовного здоров’я школярів засобами анімаційної діяльності.
58. Синяк І.М., дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 182 Щасливе дитинство» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Виховання любові до рідного краю у старших дошкільників засобами музичного мистецтва.
59. Соловйова Л.І., Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Розвиток ціннісних орієнтації як регуляторів поведінки дитини-дошкільника.
60. Староста В.І., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород); Герц М.І., Мукачівський державний університет (Україна, м. Мукачево). Адаптація майбутніх учителів початкових класів до навчання у вищому навчальному закладі.
61. Староста В.І., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород); Химич О.І., Мукачівський державний університет (Україна, м. Мукачево); Оросова Р., Університет імені Павла Йозефа Шафарика (Словацька республіка, м. Кошице) Індивідуальний стиль педагогічної діяльності учителя початкових класів: сутність та підходи до трактування.
62. Токарєва Л.Д., Інститут психології ім.. Г.С. Костюка НАПН України (Україна, Київ). Психологічні чинники сприяння розвитку творчих здібностей дошкільника у сім’ї.
63. Федорчук О.І., Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Батьківська відповідальність як складова культури батьків - суб’єктів освітнього простору.
64. Хартман О.Ю., Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Дитина в системі цінностей батьків.
65. Чуняк В.А., Броварське навчально-виховне об’єднання Броварської міської ради Київської області (Україна, м. Бровари). Психологічний супровід сучасної дошкільної, початкової та позашкільної освіти в умовах Школи життєвого успіху.
66. Шульга Л.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Пошукова діяльність дітей дошкільного віку як фактор розвитку їх творчих здібностей.
67. Шульга Л.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Веб-ресурс кафедри дошкільної освіти як інструмент підвищення кваліфікації педагогів.
68. Янущенко Д.В., Комунальний заклад «Запорізький обласний центр туризму і краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Сучасна веб-картографія та її використання у позашкільній освіті туристсько-краєзнавчого напряму.

Немає коментарів:

Дописати коментар